islandsmuppar

Alla inlägg den 17 juli 2011

Av islandsmuppar - 17 juli 2011 20:02

TITTA&NJUT


så här gör vi, vi tar de med stiiiil♥


gångartstävlingen i stallet.

erika:saga

moa:korp

pernilla:tor

  

smille♥

moa korp

  erika saga!   korp moa!   korp moa!

  korp big ass stor o moa! han ser jätte stor ut :)   tja moa!   yeah!   moa o korp   moa korp   för söt korp   tor pernilla     erika moa o saga o korp   tor haha   erika o saga   moas rossett*   moa o erika med hästana saga o  korp


strömsholm-tävling!

moa:korp

pernilla:tor

fanny:tígull

ni va gryma girls!



  fanny tígull   till vänster: pernilla o tor o höger moa o korp   haha tor :)   moa korp o pernilla o tor   kalas fina inför tävlingen va vi med!   saga   mums!   tor pernilla   fanny tígull   pernilla o tor   hahahah fanny som har full koncentration * ;)   moa korp   saga erika   moa korp   korp


en ridtur med min käre vän moa!

  moa korp   HAHAHAHAHAHAHAH de där är dagur   dagur♥   dagur o jag   moa korp  muppkorp


Moas kamerabilder.

  jag coh dagur , haha mit fot e sne   kung!   dagur o jag   ♥   finast!   dagur jag o rebecka o gola i bakom oss :)   jag och dagur♥   miniponny♥   ♥   korp   dagur , o glanni ♥   korp


nä nu får de duga för denna gång!

lägg oxå märke till hur liten jag ser utt på alla bilder och moa så mycke större med korp ;) hah!


/ Amanda

Av islandsmuppar - 17 juli 2011 19:21

rent o så ska de för bli ... tills ja typ söndag kanske ja klarar mig haha.

tror knappt de.

men ja börja städa runt 5 o nu e klockan 19:22 o ja har inte gjort allt men äh har typ två lådor kvar att rensa men de ingen ser märker de inte av heller, mitt motto!

förresten så blir de bara ja som bloggar moa är i härliga turkiet, så ni får stå ut med mej !




/Amanda♥

Av islandsmuppar - 17 juli 2011 17:34

ALLT SKIT SKA BORT!


som sagt va passar inte bättre efter att ha suttit i en bil i 11 timmar?

jo vi städar rummet , mohaha bara för de är söndag o allt o ja ska rensa rensa rensa o rensa allt skit , går riktigt bra.

sen ska ja tända ljus se på en film vet ine riktigt vilken än men tror ja ska se kung fu panda hahah har aldrig sätt den så tänkte att de va dags nu.

men ska ta i tag med städningen nu iaf och sen slänger ja in lite sköna bilder från åkerby, de blir kalas bra de!


så hörs vi sen !

då ska ni även få veta min super idé   


/ Amanda♥

Av islandsmuppar - 17 juli 2011 09:12

Hej hopp. Slut på bloggpausen, har haft de super bra i sommarstugan med älskling , mycke bad och sol.Har regnat med , Men äh ;)Vi har med oss mitt marsvin pysen har gått jätte bra förutom att han bussa lite och sprang i väg när pappa skulle hallå vakt Haha han va jätte nära vattnet Men Ja sprang som fan och rädda dagen;)Så nu sitter jag i bilen påväg hem.Ska bli skönt att komma ut till stallet och bara njuta av sommarlov:)Hare bra !/Amanda<3

Presentation


hej hopp i galopp!
de här är bloggen som speglar vårt liv när vi är i stallet och sköter och rider våra underbara hästar, och så klart vår vardag när vi inte är i stallet!
vid frågor är de bara att höra av er.
kram moa o amanda!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards