islandsmuppar

Alla inlägg den 20 juli 2011

Av islandsmuppar - 20 juli 2011 23:17

hej, kom ungefär nyss hem från kära stor staden västerås från dansen ja dansa 1 gång och va rena proffset.... ;)

hahah vi skämde utt oss oxå när vi skulle beställa käk , haha vi gick in och då satte vi oss och beställde buffé och vi trodde vi skulle på fritterad kyckling åhhh vi hitta de inte och vi leta och sen fråga vi o fan va de glodddde som om vi vore värsta idioterna , haha sen bah tjejer de är lunch buffén som är med fritterad men ni kan byta till meny haha och sen så visste vi inte va vi skulle göra så vi bah satt och glodde o de kom haha hemskt men så kul!

så i morgon ska vi bada vet ja och kanske springa! 


      1 spö från hööks 89 kr

2 svampar 12 kr st

1 bikini överdel 29 kr


rätt bra ju! :D


hörs!

/Amanda♥♥

Av islandsmuppar - 20 juli 2011 10:50

hej.


idag ska de hända de här sakerna.... snart drar jag och pamela till camping sen 4 till stan + hööks sen ska vi dansa på nått ställe jag absolut aldrig kommer lära mig namnet på  haha ja ska buggga ;D

haha komemr nog se finfint ut för mig!


vill fynda lite rea kläder on hööks , hoppas allt jag vill ha finns kvar :d

/Amanda♥

Presentation


hej hopp i galopp!
de här är bloggen som speglar vårt liv när vi är i stallet och sköter och rider våra underbara hästar, och så klart vår vardag när vi inte är i stallet!
vid frågor är de bara att höra av er.
kram moa o amanda!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards