islandsmuppar

Alla inlägg den 21 juli 2011

Av islandsmuppar - 21 juli 2011 19:29

h e j h e j 


har vart med stefan och pamela idag haft riktigt kul, badat och sätt på tv och ja har lärt mig lite bugg av bugg kungarna!

så nu är jag hemma hos min älskade mormor och äter daim glass ur burken , nått jag uppskattar .

haha de va så kungligt gjort av mig för jag stefan och jonas skulle hoppa från 5an eller jag skulle bara komma upp och så stod de och typ tjafsa sen bah hoppa jag rakt i mellan dem haha king ja är   


jag och pamela har även slått vad med stefan att vi kan vara vakna till 4 haha så vi måste skicka ett sms då  


men nu ska jag spela spel på datan blev rätt sugen på det faktiskt !


          da g u r  ä r  k u n g


/Amanda

Av islandsmuppar - 21 juli 2011 12:28

f i l m d a g !


fan va arg blev när de är en jävel som ringer på dolt nummer klockan 5 på morgonen asså då blir ja så sjukt arg!


men iaf jag och pamela vakna runt 9 gick upp och va helt borta båda två aldrig vart så seg på morgonen inte likt oss .

så senare typ efter jag ätit och fikat för mammsen har gjort paj :D

gliiiider jag mot pamela och ser på film , och så kommer stefan med hur grym kommer inte denna dag vara då? haha och ska tvinga stefan att lära mig bugg ;)

kommer nog gå bra...

och så ska vi dra till camping oooooooooo pamela you make my days!


blir nog en toppppen dag, haha som att ja är med.. ;)


en bild på mej sen spaninen 2 0 1 1 men elin !

/ amanda♥

Presentation


hej hopp i galopp!
de här är bloggen som speglar vårt liv när vi är i stallet och sköter och rider våra underbara hästar, och så klart vår vardag när vi inte är i stallet!
vid frågor är de bara att höra av er.
kram moa o amanda!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards