islandsmuppar

Alla inlägg den 18 juli 2011

Av islandsmuppar - 18 juli 2011 14:57

  vill typ ha !

/Amanda♥

Av islandsmuppar - 18 juli 2011 13:26

VART TOG SOMMAREN VÄGEN?!


helt underbart väder, sool och precis som ett sommarlov ska va.... elleR?

åhh så trist som de kan bli, tur att pamela kommer snart så vi kan se klart på sanning eller konsekvens haha filmen är göööö gullig.

käka nyss pankaka med jordgubbs sylt mums, o mjölk perffffa.


ikväll slänger jag in ett inlägg om Erpur min förra sköthäst.

men de blir kvällsinlägg.


  moa larsson, jag älskar dej♥


/Amandaaa♥


Av islandsmuppar - 18 juli 2011 09:02

SVERIGE ÄR ETT REGNINGT LAND , ETT  REGNINGT LAND ÄR SVERIGE

vakna halv nio käka bäädda sängen, o ska kanske träffa moa o emma idag.

annars är jag nog bara hemma och tar de lungt.

glömde säga min idé i går.


jag ska förmodligen sy ett helt eget lapptäcke schabrak , hur grymt är inte de? ;)

coolt som fan att komma med de på tävling! yeah'!

pysen mitt marsvin , som åkte 72 mil i bil, inte illa för ett marsvin !♥

/Amanda♥ 

Av islandsmuppar - 18 juli 2011 08:59

  jag hissar faktiskt den här hjälmen, menar vilken unge vill inte ha en rosa hjälm med en ponny på? ass cool!

om inte ponnyn va med så hade den varit min !;)


/Amanda


Presentation


hej hopp i galopp!
de här är bloggen som speglar vårt liv när vi är i stallet och sköter och rider våra underbara hästar, och så klart vår vardag när vi inte är i stallet!
vid frågor är de bara att höra av er.
kram moa o amanda!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards