islandsmuppar

Alla inlägg den 19 juli 2011

Av islandsmuppar - 19 juli 2011 22:23

dagens bästa.. va när mamma och gustav ringer från city gross och frågar va jag ville ha för schabrak och ridbyxor asså mitt hjärta hoppa 465342 steg för fort.

tusen tusen tack jag är så lycklig och nöjd!


iaf så ändring i outfit tävling, nu är de rött tema som jag ville från början! :D

ohh taggad till hundra!


iaf jag har hunnit med ass mycke idag bada 3 gånger i camping med olika personer haha först pamela sen monika sen moa benja och älskling hur bra har inte min dag varit super dupper king!

nog om de kom nyss hem från moa vi har sätt på allsång på skansen och ätit popcorn kaka och drukit cola och + kollar på bygglov dör vilket lyx rum ungen fick kamera tv tv-spel hela skiten och va har ja?

jo hästliv som är perfekt!!

fast skulle inte vara fel med hans rum ..

              allt är från city gross.

 1 schabrak

2ridbyxor


min mamma rockar!


/Amanda♥

Av islandsmuppar - 19 juli 2011 14:05

SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL ♥♥♥♥♥


hej idag vakna jag och pamela 8:00 sjukt tidigt, sen käka vi och gjorde inte mycket. vid 10 sprang vi elljus gick super bra!! sen mot camping o bada de va ruskigt kallt , och så körde vi volleyboll* haha sämst va vi men vi ska bli king påt.


nu drar jag t baka t camping med monika så hare bäst!

bild från google, men de är så här sommar ska va ! :D

  / Amanda♥

Av islandsmuppar - 19 juli 2011 09:30

Erpur var som sagt min första sköthäst, jag red honom 1 månad , han va framått och pigg, nästan för mycke kunde de bli ibland när han vilat mycke han va svår att få stopp på i galoppen. men ja lärde mig mycke på honom under den månaden i vintras.

han har utväcklas så otroligt mycke sen jag sluta rida honom , nu har han blivit en sån fin ponny och springer inte iväg ofta . red honom för nån månad sen , vilken chock de va herregud. vilken ponny !!

han är född 1999. och man vet inte vart han kommer ifrån.

men han står uppstallad i samma stall som min sköthäst dagur gör nu så jag ser honom när jag är i stallet.


han va i alla fall min alldeles försa egna sköthäst och jag va så glad över att få ha honom men när de inte känns bra så är de inte bra. men de har skett förändringar och de är posetivt!

men fan va kul vi har haft tillsammans!

  ♥   erpur o jag i vintras♥   ♥      jag och erpur, när jag red honom och fick värsta chocken ;)   ♥  ♥

nu drar ja och springer med pamela sen caaaaamiiiiiiiing :DDD

/Amanda♥

Presentation


hej hopp i galopp!
de här är bloggen som speglar vårt liv när vi är i stallet och sköter och rider våra underbara hästar, och så klart vår vardag när vi inte är i stallet!
vid frågor är de bara att höra av er.
kram moa o amanda!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards