islandsmuppar

Alla inlägg den 24 juli 2011

Av islandsmuppar - 24 juli 2011 19:54

hej hopp i galopp!


idag blev de en morgon ridning , med kanon väder.. åh de är egentligen rätt mysigt att rida när de regnar. jag och moa tränade på galopp fattningar de gick bra.

dagur och korp är bäst i vänster coolt som om vi tävlar kan vi ha chansen att hamna tillsammans!

nog om de vi träna traven med och tölt jag och dagur blir bara bättre och bättre och de kommer nog se grymt ut när vi tävlar!

moa och korp fick också till de , korp har ju så fina gångarter!

sen bara för de är så kul med fart så tog vi en tävling upp för en backe åhh dagur bah fruuuuuuuuum haha o så vann vi ;)

men moa vann en gång :( men de va ju kul för na!

sen när vi kom tillbaka så fixa vi hästana gede de käk och käka själv men vi fick bara 1 pan pizza så vi va ass hungriga så vi ringde moas farmor som kom med kyckling rulle de ni ;)

sen va de några små tjejer som skulle rida en tur med jannicke så vi fick hjälpa dem kul!

och så fick vi hjälpa de som skulle på tur, så jag och moa va så duktiga så! :)

sen har vi haft vattenkrig tror aldrig vi haft så kul, HAHHA, mike jannickes kompis som moa spruta ner med vatten va så hääääär nära på att kasta moa i poolen haha så Moa sprang in på daset och då spruta jag och mike i genom sprikorna hahaha !

sen när vi gick upp i ett hus så sa jag.

jag: asså du mike du har så här respekt för mig

mike : välter mig upp o ner .

hah mitt huve!


och jag har även köpt moas lilla träns till dagur så sjukt söt bara bettet som saknas :D



                                              /Amanda&Moa


Moa drar på ridläger i en vecka i morgon så då får ni stå ut med mej! ;D


Presentation


hej hopp i galopp!
de här är bloggen som speglar vårt liv när vi är i stallet och sköter och rider våra underbara hästar, och så klart vår vardag när vi inte är i stallet!
vid frågor är de bara att höra av er.
kram moa o amanda!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards